FAQ
Hoe kan ik een kortingscode toepassen?
Je kunt tijdens het afrekenen een kortingscode invoeren bij 'kortingscode invoeren'. Dit kun je vinden onder de betaalmethodes.
Hoe weet ik of mijn betaling/bestelling is voltooid?
Je ontvangt een bevestigingsmail na het plaatsen van een order. Soms duurt dit iets langer of komt deze in de ongewenste mail terecht.
Ik heb problemen met het plaatsen van mijn bestelling, wat moet ik doen?
Probeer de browser opnieuw te starten of een andere browser te openen. Wil dit nog niet lukken neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik technische problemen met de website melden?
Neem via de chat, whatsapp, telefoon (+31-(0)85-0160737) of mail (info@mtools.nl) contact op met onze klantenservice.
Aan welke landen leveren jullie?
Standaard leveren wij in Nederland, Belgiƫ, Duitsland en Frankrijk. Voor andere landen kun je contact met ons opnemen voor de mogelijkheden en verzendkosten.
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd? Wat is de levertermijn?
Bij alle artikelen op de website staat de levertijd vermeld. Standaard wordt een bestelling verzonden zodra alle artikelen op voorraad zijn.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja dit kan. Ons adres is Habraken 1199c, 5507 TB Veldhoven.
Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat mijn bestelling is geplaatst?
Neem hierover z.s.m. na het plaatsen van je bestelling contact op met onze klantenservice.
Er staat dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?
Neem contact op met onze klantenservice. Dan zullen wij contact opnemen met de vervoerder om de status na te vragen en evt. een onderzoek te starten.